Erdei tábor 2018

Erdei tábor

2018. szeptember 12-14.

Az iskolánk pedagógiai programjában meghatározott feladatainknak eleget téve, idén is megszerveztük a 4. évfolyamos gyerekeknek az erdei tábort.

A tábort Gyomaendrődre szerveztük meg, ahol a Pajer kemping adott nekünk szállást. Szeptember 12-én szülői segítséggel autókkal jutottunk át a tábor helyszínére a Holt-Körös partjára. A szállásunk elfoglalása után belevetettük magunkat a vízparti életbe. A tábori szabályok ismertetése után, strandolás következett az élő vízben, mivel csodálatos volt az idő és meleg a víz.

Ebéd után egy környezetvédelmi túrán vettünk részt az élő Körös-partján. Megismerkedtünk a vízparti növényekkel, állatokkal. Este vacsora után tábortüzet raktunk, tábori dalokat énekeltünk. A Csillaghullás nevű játékot is megismertük, Ildi néni a sötétben szétszórta az apró cukorkákat és mi megkerestük őket a sötétben a zseblámpánk segítségével.

Másnap finom reggelit kaptunk, majd környezetvédelmi feladatlapokat, keresztrejtvényt oldottunk meg. Amikor melegedett a levegő fürdőztünk a holtágban. Ebéd után izgalmas motorcsónakázáson vettünk részt a Körösön. Este magunknak sütöttük a pizzát és a kenyérlángost, beletanulva a kemencében sütés rejtelmeibe. Még fonott kalácsot is készítettünk. Este újra tábortüzet raktunk.

Az utolsó nap délelőttjén egy GPS-es felderítő „gyémántkeresésen” vettünk részt. Három csapatban kellett a GPS segítségével megkeresni a kincset érő feliratokat, intelmeket. Nagyon jól éreztük magunkat a feladat során, izgalmas volt a kihívás. Ebéd előtt még pancsoltunk egyet a Körös vizében, majd pakolás következett.

Szomorú szívvel hagytuk el a tábort ebéd után. Szüleink viszont nagy örömmel vártak vissza minket. Nagyon sokat tanultunk, sokat pihentünk és kikapcsolódtunk a tábor alatt.

Mezőtúr, 2018. szeptember 19.

4.a, 4.b tanulói

Képek: Google Drive

LinkedIn
hírek, események

Olvasásra ajánljuk még

„Millió lépés az iskoládért” program

Iskolánk csatlakozott a Millió lépés az iskoládért kihíváshoz, ami 77 napon keresztül tartott. Az eredmények és a statisztikai adatok alapján elmondhatjuk, hogy sikerrel vettünk részt

Városi Pedagógusnapi Ünnepség 2023. június 2.

2023. június 2-án került megrendezésre Mezőtúr Város Önkormányzata Városi Pedagógusnapi Ünnepsége. A rendezvényen Lovasné Török Katalin, iskolánk nyugalmazott igazgatóhelyettese mondott ünnepi köszöntőt, majd Szűcs Dániel

Szépíróverseny az Újvároson

Ismét eltelt egy év, s 2023. május 23-án újra összegyűlt a Mezőtúri II. Rákóczi Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola